دانلود فایل های درسی

دانلود فایل
طبقه بندی موضوعی
بایگانی
  • ۰
  • ۰

پایان نامه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری


جهت دانلود فایل به روی لینک زیر کلیک نمایید.

مقالاتِ تحقیقاتی برای آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری



کاربران گرامی محتوای فایل کاملتریـن و بهتریـن پایان نامه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری می باشد که در قالب فایل word و در حجم 76 صفحه با کیفیت عالی توسط تیم وب سایت راهنمای دانشجو تهیه و تنظیم شده است. جهت خرید و دانلود این فایل به روی گزینه افـزودن به سبـد خریـد کلیک نمایید.

مشخصات محصول :

عنوان: آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری

مقطع: کارشناسی ارشد

گروه: ادبیات فارسی

تعداد صفحه: 76

فرمت فایل ها: word

مقدمه :

مهمترین نقاط آسیب پذیر :

سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی بسیار مهم و حیاتی در نحوه مدیریت منابع سخت افزاری و نرم افزاری است . پرداختن به مقوله  امنیت سیستم های عامل ، همواره از بحث های مهم در رابطه با ایمن سازی اطلاعات در یک سیستم کامپیوتری بوده که امروزه با گسترش اینترنت ، اهمیت آن مضاعف شده است . بررسی و آنالیز امنیت در سیستم های عامل می بایست با ظرافت و در چارچوبی کاملا” علمی و با در نظر گرفتن تمامی واقعیت های موجود ، انجام تا از یک طرف تصمیم گیرندگان مسائل استراتژیک در یک سازمان قادر به انتخاب مستند و منطقی یک سیستم عامل باشند و از طرف دیگر امکان نگهداری و پشتیبانی آن با در نظر گرفتن مجموعه تهدیدات موجود و آتی  ، بسرعت و بسادگی میسر گردد .

اکثر کرم ها و سایر حملات موفقیت آمیز در اینترنت ، بدلیل وجود نقاط آسیب پذیر در تعدادی اندک از سرویس های سیستم  های عامل متداول است . مهاجمان ، با فرصت طلبی خاص خود از روش  های متعددی بمنظور سوء استفاده از نقاط ضعف امنیتی شناخته شده ، استفاده نموده  و در این راستا ابزارهای  متنوع ، موثر و گسترده ای را بمنظور نیل به اهداف خود ، بخدمت میگیرند . مهاجمان ، در این رهگذر متمرکز بر سازمان ها و موسساتی میگردند که هنوز مسائل موجود امنیتی (حفره ها و نقاط آسیب پذیر) خود را بر طرف نکرده و بدون هیچگونه تبعیضی آنان را بعنوان هدف ، انتخاب می نمایند .

مهاجمان بسادگی و بصورت مخرب ،  کرم هائی نظیر : بلستر ، اسلامر و Code Red را در شبکه  منتشر می نمایند. آگاهی از مهمترین نقاط آسیب پذیر در سیستم های  عامل ، امری ضروری است . با شناسائی و آنالیز اینگونه نقاط آسیب پذیر توسط کارشناسان امنیت اطلاعات ، سازمان ها و موسسات قادر به استفاده از مستندات علمی تدوین شده بمنظور برخورد منطقی با مشکلات موجود و ایجاد یک لایه حفاظتی مناسب می باشند.

آسیب پذیری شبکه های کامپیوتری

در مجموعه مقالاتی که ارائه خواهد شد ، به بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر یونیکس و لینوکس خواهیم پرداخت . در این راستا ، پس از معرفی هر یک از نقاط آسیب پذیر ، علت وجود ضعف امنیتی ، سیستم های عامل در معرض تهدید ، روش های  تشخیص آسیب پذیری سیستم و نحوه مقابله و یا پیشگیری در مقابل هر یک از نقاط آسیب پذیر ، بررسی میگردد .همزمان با  ارائه مجموعه مقالات مرتبط با  یونیکس (پنج مقاله) ، به بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر در ویندوز ، طی مقالات جداگانه ای خواهیم پرداخت .

همانگونه که اشاره گردید ، اغلب تهدیدات و حملات ، متاثر از وجود نقاط آسیب پذیر در سیستم های عامل بوده که زمینه تهاجم را برای مهاجمان فراهم می آورد . شناسائی و آنالیز نقاط آسیب پذیر در هر یک از سیستم های عامل ، ماحصل  تلاش و پردازش ده ها کارشناس امنیتی ورزیده در سطح جهان است و می بایست مدیران سیستم و شبکه در یک سازمان بسرعت با آنان آشنا و اقدامات لازم را انجام دهند. نقاط آسیب پذیر موجود در هر سیستم عامل  که در ادامه به آنان اشاره میگردد ، سندی پویا و شامل دستورالعمل های لازم بمنظور برخورد مناسب با هر یک از نقاط آسیب پذیر و لینک هائی به سایر اطلاعات مفید و تکمیلی مرتبط با ضعف امنیتی است .

مهمترین نقاط آسیب پذیر :

یونیکس ، یکی از سیستم های عامل رایج در جهان بوده که امروزه در سطح بسیار وسیعی استفاده می گردد . تا کنون حملات متعددی توسط مهاجمین متوجه سیستم هائی بوده است که از یونیکس (نسخه های متفاوت)  بعنوان سیستم عامل استفاده می نمایند .


دانلود فایل


مقاله آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری

عنوان : مقاله آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری. تعداد صفحات : ۷۹. نوع فایل : ورد و قابل ویرایش. چکیده. در این تحقیق، به بررسی مهمترین نقاط آسیب پذیر ...


چگونه می توان تهدیدات و آسیب پذیری های امنیتی شبکه را ...

Mordad 11, 1399 AP — امروزه تهدیدات امنیتی شبکه گسترده تر می شود. میزان مخاطرات این تهدیدات در حملات تمام عیار و نقض های ناشی از آن، بر میزان آسیب پذیری سیستم ...


پایان نامه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری

پایان نامه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری مقدمه مهمترین نقاط آسیب پذیر سیستم عامل، یکی از عناصر چهار گانه در یک سیستم کامپیوتری است که دارای نقشی ...


دانلود پروژه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری

پروژه کامپیوتر : اسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری. پایان نامه کامپیوتر جهت اخذ درجه کارشناسی. بخشی از پروژه : فهرست: مقدمه. BIND ...

تعداد صفحات پروژه: ۷۸: مقطع علمی: کارشناسی

مقدمه: دارد: تصویر: ندارد

فرمت پروژه: WORD (قابل ویرایش): محتوای فایل: ...


بررسی تهدیدات فناوری اطلاعات (IT) و راه های مقابله با حملات جهت ...

دانلود رایگان متن کامل مقاله همایش علمی بررسی تهدیدات فناوری اطلاعات (IT) و راه های مقابله با حملات جهت بهبود امنیت شبکه های کامپیوتری.


آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری

دانلود پروژه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری. فهرست مطالب. مقدمه صفحه 1. BIND Domain Name System: اولین نقطه آسیب پذیر.


آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری

دانلود پایان نامه آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری. در 82 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc. فهرست. مقدمه. ۱. مهمترین نقاط آسیب پذیر: ۳.


روشی برای تحلیل آسیب پذیری شبکه های کامپیوتری بر اساس ...

با توجه به گسترش حمله های اینترنتی و پیچیده تر شدن آنها نیاز به ابزارهای خودکار تحلیل امنیت در شبکه های کامپیوتری بیشتر احساس می شود.


آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری - ایستگاه تحقیق

آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری. 5,000 تومان. تعداد صفحات : 76 صفحه. نوع فایل : Word (ورد) قابل ویرایش. این پروژه و کلیه پروژه های موجود در سایت، ...

 Rating: 5 · ‎10 reviews


بررسی آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری - پارس پروژه

بررسی آسیب پذیری و تهدیدات شبکه های کامپیوتری. کتب کامپیوتر و فناوری اطلاعات 820 بازدید. کد محصول T61. 



نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی